Video

Atsauksmes

Pievienot komentāru
Pievienot

02.04.2012 10:07
Vakar biju uz izrādi! Esmu šokā, kā kaut ko TĀDU var rādīt?! Nevienu reizi nesmējos, pat nepasmaidīju, diezgan bieži šausmās saskatījāmies ar blakussēdētāju. Tik žēl kļuva aktierus, tiešām no sirds žēl, ka viņiem šāds murgs jāspēlē. Var netaisīt pēc Blaumaņa, bet ir jābūt vismaz kaut kādam pavedienam!
21.03.2012 21:58
tik aizraujoši lasīt šeit komentārus. ir izteikumi, ka tas nav Blaumanis utt. Bet kas tad ir Blaumanis?
21.03.2012 14:22
Nesaprotu, kāpēc atkal un atkal dod iestudēt Atkočūnam, kurš taču jau izgāzis gan Moljēru, gan Cepli?!... Paši dailēnieši, cik zinu, arī šausmās.
21.03.2012 13:51
Tas ir VĀJPRĀTS !!!!! Kā vispār tādu izrādi var rādīt ?????Drausmīga izrāde ...neejiet lūdzu ...gribiet nosviest zemē naudu ,,tad lūdzu ,,,Kā var kautko tādu vispār uzvest !!! Esmu sašutumā .......
20.03.2012 23:05
Liekas tā ir īpaša kaitniecība: no Blaumaņa un foršiem aktieriem uztaisīt kaut ko tik nebaudāmu.
Labāk tad aiziet uz Centrāltirgu - un iztērēt gan laiku, gan naudu lietderīgāk.
Pēc izrādes pārņem tāds tukšums...Dažām aktrisēm veicās - nobeigumā uzvilkt baltas līgavu kleitas.
Vismaz būtu visas izrādes garumā uz ekrāna radīts "Ilgais ceļš kāpās" un "Mirāža" ne tikai fragmentus. Paliekošas vērtības, kā atgadinot, ka Lilitai Ozoliņai un Mirdzai Martinsonei bijušas skaistas lomas.
20.03.2012 17:47
Oi, oi, oi...Nabaga, nabaga Blaumanis...
Nu varbūt Viļnas tirgū arī valda lietuviskais gars, jo lietuvieši tomēr ir 90% savā valstī. Bet Rīgas tirgu par latvisku teritoriju nenosauksi- ne valodā, ne mentalitātē.
Ja jau tiek modernizēts teksts, tad tas ir jādara konsekventi katrā teikumā. Citādi slengs neiet kopā ar tādu , tomēr arhaisku izteiksmes veidu kā-sirsniņā, bučiņa un tamlīdzīgi.
Modernizējot lugu ir pilnīgi pazudusi visa sižeta jēga. Kāpēc Jurim tā deg precēt Emiliju ? Kāda suņa pēc?
Mūsdienās sekss nav problēma. Re, Annule tak' grūtniece,bet Jaņuks kategoriski atsakās viņu precēt. Un Annule mēģina tā kā uz to piedraudēt, ka vairāk nedošot...Lai gan, ko tur nu vairs dot vai nedot.
No loģikas viedokļa pilnīga bezjedzīgs saturs.
Man bija žēl Vārpiņas, kas ir laba aktrise. Bet tur neviens neko nevarētu glābt...
Mūzika beigās, kas fonograma, vienkārši dārdēja. Tur kur tie brūtes pāri.
Pilnīgi bezcerīgs pasākums!
18.03.2012 18:26
Neteikšu neko daudz! Ir izrādes kuras es jūtu un kuras uzrunā mani, bet šajā izrādē nekā tāda nebija.
Izniekots aktieru talants un laiks.
18.03.2012 12:55
Žans Poklēns un sievasmāte:
"Šo Rolanda Atkočūna iestudējumu varētu nosaukt: MAZA APCERE PAR CENTRĀLTIRGUS PAVILJONU. Izrādē ir atsevišķas KOMĒDIJAS SALIŅAS, kur no vienas uz otru jālaipo cauri KATASTROFAS PURVAM... Kā drūmi atzina sievasmāte - ir jābūt divām augstākajām izglītībām (viņai ir tikai viena...), lai šai šajā izrādē ieraudzītu ko smieklīgu. Vienīgais patiesi smieklīgais ir Vilis jeb Mārtiņa Poča un Ginta Andžāna dvīņu pāris - vārdu sakot, divi gružčiki, kas kaut ko tirgus paviljonā izdara, uzdejo, ja vajag, ja ne, sēž "butkā", kaut ko uzspēlē , skatās hokeju - ļoti sportiski čaļi!
Trīne - galvenā varone- uztaisīta plakana un pliekana. Trīne tā kā GRIB GRĒKOT, BET NEKO TĀDU PA ĪSTAM NESAGRĒKO, kas paliktu atmiņā. Blaumaņa luga ir tā NONIVELĒTA un PATAISĪTA PLAKANA, ka pašu aktieru sejas, saņemot aplausus, var redzēt, ar grūtībām savelkas dežūrsmaidā, var redzēt, ka viņiem pašiem rezultāts ne visai iet pie dūšas. Izrāde ir viens vienīgs centrāltirgus balagāns, čebureks, belasis. Būtu bijis labāk, ja būtu BAIGAIS, bet nav.
1.cēliens - garlaicīgs, otrais - jestrāks. Vienīgais, par ko var režisoru patiesi uzslavēt, - četri brūtes pāri finālā un Trīne - bešā! Fināls foršs, bet pa vidu... ĻOTI VĀJA IZRĀDE ar atsevišķu aktieru spožiem uzplaiksnījumiem. Šoreiz pretstatā vājajam aukles lomas izpildījumam "Romeo un Džuljetā" laba ir Lilitas Ozoliņas Mazbērzu māte, ap kuru un viņas vīru Pētera Liepiņa izpildījumā grozās viena no izrādes it kā asīm. Lai gan Pēteris Liepiņš visās izrādēs ir pilnīgi vienāds, arī šajā...Foršs džeks ir Laura Subatnieka Juris, un, protams, labi lokans kā zutis ir Intars Rešetins, arī Ieva Segliņa pastaro. Visgreznākā ir Mirdza Martinsone un spēj nošarmēt pat viņai atvēlētajās 10 minūtēs.
Par atsevišķām detaļām varēja drusku ieņirgt, bet pēc izrādes nepalika nekāda pēcgarša. Aizverot teātra durvis, bija tukšuma sajūta un kļuva dikti vēsi.
Blaumanis bija kārs uz jokiem. Viņš savas komēdijas rakstīja tādas un tā, lai skatītājs no visas sirds smietos līdzi. Pret melanholiju viņš lietoja jautrību, jo komika palīdz uzturēt dvēseles līdzsvaru.
ŠOREIZ BLAUMANIS AR SKATĪTĀJIEM NESATIEKAS... "

17.03.2012 21:59
Es nospriedu, ka laikam esmu palikusi vecmodīga, jo man galīgi nepatika! Vienīgie knifiņi režijā, bija tie dvīņi un vēl dažas lietas, bet visumā ļoti garlaicīgi. (Dvīņiem par deju paldies, Martinsone arī patika) Vispār aktieri un butafori bija forši pastrādājuši, bet pārējais garām...Trīnei, kurai īstenībā bija jābūt tādam personāžam, ap ko viss izrādē bija jāgrozās, šoreiz bija uztaisīta, tāda-nekāda! Sākumā pat nesapratu, priekš kam viņa tur grozās, bijusi, nebijusi, tikai tās kurpes,( tas bija labi) bet pārējais? Tēls, kā tāds, ļoti vājš... Vakar domāju, ka labāk bija iet uz Kino, nevis uz šo izrādi, nekādas emocijas, nē meloju, pukstēju, ka nepatika... :) Laikam kompī noskatīšos veco Liepājas tēātra variantu, kaut kā kompensēšu vakaru, nav diez ko kvalitatīvs ieraksts, bet tomēr... Cerēsim, ka pēc gadiem kāds tomēr vēl uztaisīs foršu komēdiju, jo man tā viņa patika, varētu tikai jaunāku versiju ar kolorītiem aktieriem!...
17.03.2012 21:35
Radās dīvains iespaids - it kā būtu noīsinātas nepareizās vietas no oriģināla. Ir saīsināts, un tomēr kaut kā par garu viss. Un ka režisors visus spēkus veltījis sīku knifiņu izdomāšanai un darbības pārlikšanai uz tirgu, bet pietrūcis spēka tēlu izstrādei un par Trīni vispār piemirsis...( Tā bieži visādās joku pārraidēs notiek -ģeniāli smieklīgi pieteikumi, apraksts par katru tēlu kolorīts un asprātīgs, bet .. pilnam šovam pietrūcis spēka.)
Un visvairāk žēl, ka Trīne nav galvenā un komiskā varone šai iestudējumā:( Drīžāk stāsts par to, kā visi džeki praktiski bez jebkāda iemesla apbižo vienu diezgan strādīgu sievieti , kura nemaz ar tā viņiem kaklā nebāžas un tāda reāla klačošanās un kašķa sēšana arī ir tikai pusotrā ainiņā. Un nobeigums ir tīri sērīgs. Labi vēl - štrunts ar Trīni, izdomāta varone, sliktāk ir tas, ka paklanīšanās nav iestudēta tā, lai vismaz izceltu aktrisi Vārpiņu! Visi pārīši līksmi sadevušies rokās un bučojas, bet bija jau arī daži, kas "nedabūjās". Izskatījās tiešām diezgan skumji, kad galvenai varonei ,pēdējai nākot uz klanīšanos, gandrīz nebija vietas rindā.:(
17.03.2012 21:23
Manuprāt, uz afišas vajadzētu rakstīt "Ainiņas iz tirgus dzīves" un autora vietā - R.Atkočūns (pavirši lasījis Blaumaņa "Trīnes grēkus" sliktā tulkojumā). Kāds izrādei sakars ar Trīnes grēkiem, ja nav ne Trīnes, ne grēku?!
Pārcelt darbību var, kur tikai vajag, kaut uz Mēness, taču tad tas jādara adekvāti - ikviens tēls, ikviena epizode jārisina jaunajos apstākļos. Diemžēl parasti tas nenotiek. Izrādes veidotāji aprobežojas ar detaļām (bieži vien trāpīgām), taču neliek tās lietā, jo nezina, kā to izdarīt. Un tad lugas materiāls pretojas t.s. iecerei - tas ir loģiski.
Vislabāk man patika rosīgā Lilita Ozoliņa, kas ne mirkli nestāvēja mierā, arī Made un, protams, abi jaunie puiši. Martinsones cienīgs Rembēnietes uzbrauciens (lai gan jēgas nekādas...) "Spaņu Haris ar vienu aci un 8 bērniem" :) - jauki!
Ja komēdijā nespēlē komiķi, tad smieklīgā tur pamaz. Labi, ka vismaz Liepiņš bija. Viņš lieku reizi pierāda, ka komiķim uz skatuves faktiski nekas nav jādara - viņam tāpat viss iznāk smieklīgi. (Kaut vai reakcija uz Ozoliņas saucienu - tikai pār manu līķi!)

17.03.2012 09:48
Biju uz pirmizrādi. Jau izrādes laikā gribējās prasīt atpakaļ biļetes naudu. Pirmo reizi mūžā tik sliktu izrādi skatījos. Bija sajūta, ka publika celsies kājās un sāks izsvilpt. Laikam to nedarīja aiz cieņas pret mūsu aktieriem. Man žēl to cilvēku, kuri vēl ies skatīties šo murgu.
16.03.2012 23:57
Skumji, skumji, ļoti skumji.

Nekonsekvents stilu sajaukums. Aktieri, protams, cenšas ko var, bet katrs to deķīti velk uz citu pusi. Laikam režisors nav spējis iedot vienotu, konsekventu stilu, viņam nav bijis, ko teikt. Izjaucot lugas pamatlīnijas ir iznācis kā mazulim, kurš vairs nevar salikt to pulksteni atpakaļ, lai tas sāktu tikšķēt.
Bet visumā rodas iespaids, ka MŪSDIENU centrāltirgū pabijuši ir tikai Rešetins, Segliņa, Nevarauska. Arī Vārpiņa būtu laba, ja režisors nebūtu gribējis būt gudrāks par Blaumani un nebūtu atņēmis Trīnei vēlēšanos dabūt veci par katru cenu.

Atstāj negatavas izrādes iespaidu. Brīnos, ka Dailes teātris kaut ko tādu atļaujas rādīt.
16.03.2012 23:14
pavisam nekam nederīgs gabals. nepārspīlēju. esmu pārsteigta, kā vispār kaut ko tādu (bez jēgas, satura utt) var rādīt. nevienam neiesaku, ja nu vienīgi grib redzēt kā aktieri kko spēlē, bet tas nav ne smieklīgi, ne interesanti. 1kārt, manuprāt, tur tik daudzas lietas vienk neiet kopā - skatuve un aktieru tērpi paši par sevi ir forši, bet izrādes saturam galīgi nav nekāds konteksts ar skatuves iekārtojumu-tirgu un daudzi aktieri neizmanto tērpu, kas tēlam varētu piešķirt būtību; senatnīgā valoda un personāžu vārdi (Trīne - krievu tautības pārdevējai-kamoon!) galīgi neiet kopā ar mūsdienu tērpiem un mūsdienu tirgu. Līdz ar to vispār nav nekādas ticamības. Pēteris Liepiņš un Martinsone vienkārši izteiksmīgi norunā tekstu, bet nav nekādas personāža rakstura īpašības, atgādina seno laiku amatierteātru skaļo izteiksmīgo runāšanu un viss. Aktieriem taču uz to brīdi ir jābūt pavisam citam cilvēkam, īstam cilvēkam, nevis runājošai lellei. A.Robežnieka apģērbs galīgi neliek domāt, ka viņš ir bērns, arī minimāli varēja just tēlu. Daudziem būtu jāpamācās no JRT vai no Rēzijas iejušanās tēlā. Vienīgie ticamie bija dvīņi. Bet tā kopumā-ļoti slikts amatierteātris
16.03.2012 14:28
jautrs gabals pēc Blaumaņa ar mūsdienīgu piešprici, jau pats sākums ar to "tautisko"dziedāšanu ...
TV redz Martinsoni un Ozoliņu jaunības dienu filmās, tas papildina replikas, dziedoši mirstošo Robežnieku filmē ar aifonu, šoreiz Trīne ir tikai viena no...
Liepiņš ir lielisks, visam pāri Mārtinsone/Rembēniete/ iebrauc tādos mod.ratos....
vieni pārpratumi, kas laimīgi un ātri atrisinās, izrāde beidzas pirms 9pm
lieliska ansambļa izrāde;
...sēdēju 20. rindā un visu dzirdēju ļoti labi :)
16.03.2012 11:54
Kas notiek ar skaņu? 15.rindā sēžot jāspicē ausis, lai sadzirdētu tekstu. Un es nebiju tāda vienīgā:(
16.03.2012 11:50
Kas tas vakar bija!?
Sākot jau ar sarunām, kuras ilga tikai 40 minūtes sastāvēja no subjektīvas vārsmošanas,nepieskaroties antropoloģiskiem aspektiem vai vismaz kultūras un mākslas iezīmēm.. un beidzot ar izrādi???
Gaidīju komēdiju, taču nekā - vairāk par krāsainiem tērpiem un centrāltirgu neko neguvu. Diezgan garlaicīgi.
Ļoti daudzi cilvēki aizgāja, jo nespēja uztvert, kas un kāpēc notiek uz skatuves.
Manuprāt, vides pārnešana un mūsdienu tirgu neattaisnojās...

Jebkurā gadījumā paldies aktieriem par ieguldīto darbu un sniegumu, īpaši puišiem par dejām!

16.03.2012 00:15
Labi pavadīts vakars teātri. Bija smieklīgi un interesanti un galvenais nevienu brīdi nebija garlaicīgi. Visi aktieri bija fantastiski! Prieks, ka labu latviešu klasiku iespējams kvalitātīvi pasniegt arī mūsdienīgā veida, Izlēmu, ka jāiet uz izrādi, tieši tad kad uzzināju, ka tā nebūs parastā klasika, jo kaut ka galīgi negribējās puķainas lādes, koka pulksteņus un izrakstītas segas. Un tik labi bija parādītas dažas pašas smiekligākās sabiedrības iezīmes.
Pirmo reizi arī biju uz "Sarunas pirms pirmizrādes". Interesanti cilvēki ar interesantiem viedokļiem, kas māk aizraut klausītājus. Noteikti vēl kādreiz apmeklēšu šādas sarunas.























13.03.2012 13:34
esmu pārsteigta, tik jauna Trīne??? Atceros Artmani, Vazdiku, tās bija Trīnes, kāpēc ne Martinsone???
11.03.2012 21:04
Viss,ko es gribu zināt, vai šī izrāde ir ATKAL veidota mūsdienu stilā vai tomēr normāli skatāma. Pēdējā laikā uz tādām tik uzķeros. Tā pati Aija pēc Jaunsudrabiņa- aktieriem tikai komplimenti, bet es cerēju uz klasiku. Man derdzas šī jaunā mode izrādes veidot tik seklas...